Kérdések és válaszok, avagy

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, hogy segítsünk eligazodni a személyre szóló dalok világában.

Hogyan rendelhetek személyre szóló dalt?

A rendelés egyszerű! Válaszd ki a megfelelő csomagot, és töltsd ki a rendelési űrlapot a fizetésnél a részletekkel, és mi elkészítjük a dalt az általad megadott részletek alapján.

Milyen formátumban kapom meg a dalt?

A kész dalokat MP3 formátumban küldjük el e-mailben, a dalszöveggel együtt, így könnyen letölthetőek lesznek bármikor a csatolmányból.

Mennyi idő alatt készül el a dal?

Az elkészülési idő a választott csomagtól függ. Az alapszolgáltatásunk 72 órás, de sürgős esetekben gyorsított szolgáltatást is kínálunk, melynek átfutási ideje 24 óra.

Milyen információkat kell megadnom a dal elkészítéséhez?

Rajtad múlik, mennyire lesz egyedi az ajándék. Szükségünk lesz személyes részletekre a megajándékozottal kapcsolatban. Információra az alkalomról, bármilyen személyes történetről vagy részletről, amit szeretnél, hogy a dalban megjelenjen. Bármire, ami segítséget nyújthat egy igazán személyre szóló dalszöveg elkészítéséhez.

Milyen testreszabási lehetőségek állnak rendelkezésre?

A személyes információkon és instrukciókon kívül választhatsz különböző zenei stílusok közül, megadhatos az énekes nemét, adhatsz címet a dalnak, ha szeretnél. Akár saját – előre megírt – dalszöveget is küldhetsz, hogy azt zenésítsük meg.

Rendelhetek cégként? Milyen számlát kapok?

A szolgáltatás kizárólag magánszemélyek részére elérhető, cégeknek nem állítunk ki számlát, így az nem elszámolható költségként. A fizetésnél ÁFA nem kerül felszámolásra.

Élő zenészek énekelnek és zenélnek a dalban?

Nem, a dalaink nem élő zenészekkel vagy énekesekkel készülnek. A zenét, az éneket és az effekteket a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk létre.

Milyen alkalmakra ajánljátok a személyre szóló dalokat?

Bármilyen különleges alkalomra, legyen az születésnap, évforduló, esküvő, leánykérés, legény- vagy leánybúcsú, Valentín-nap, baráti összejövetel, nyugdíjba vonulás, szerelmi vallomás vagy akár egy egyszerű „csak úgy” ajándék.

Mi a helyzet a dalok felhasználói jogával?

A megrendelt dal teljes – de nem kizárólagos – felhasználási joga a tiéd, ami azt jelenti, hogy bármilyen célra felhasználhatod, legyen az személyes, nyilvános, vagy akár üzleti célú felhasználás. Fontos tudnod, hogy az iSong is fenntartja a jogot, hogy a dalokat – a személyes adataid nélkül – referenciaként, a weboldalán és a közösségi médiában felhasználhassa.

Mi történik, ha nem vagyok elégedett a dallal?

Ha nem vagy elégedett a kapott dallal, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és ígérjük, meg fogjuk találni a megoldást a problémára. Célunk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen a szolgáltatásunkkal.

Ha az egyeztetések ellenére sem sikerül olyan megoldást találnunk, ami számodra is megfelelő, a visszatérítés lehetőségét kérésedre 7 napon belül felülvizsgáljuk és elbíráljuk. Mindent megteszünk azért, hogy elégedetten zárd a rendelést!

Milyen a zenei fájlok minősége?

A dalokat MP3 formátumban biztosítjuk, amelyek megfelelő minőségűek ahhoz, hogy kiválóan szóljanak különböző eszközökön, például okostelefonon, laptopon, vagy autóban. De nem stúdióminőségről van szó. A minőség megfelelő a mindennapi zenehallgatáshoz és közösségi megosztáshoz.

Lemondhatom a rendelést?

Az isong.hu lemondási politikája lehetőséget biztosít a felhasználóknak, hogy a rendelés leadását követően 4 órán belül díjmentesen lemondják a szolgáltatást. A 4 órás időszak letelte után a lemondás már nem lehetséges, mivel a személyre szabott dalok készítése megkezdődik. Rövid határidőkkel dolgozunk, ezért kérjük, vedd figyelembe, hogy a lemondási feltételek célja a szolgáltatás minőségének és hatékonyságának fenntartása.

Miért kell regisztrálnom a rendeléshez?

A regisztráció fontos a rendelések egyszerű és biztonságos kezelése érdekében. Segít abban, hogy nyomon követhesd a rendeléseidet, és legfőképpen azt biztosítja, hogy mindenképp megkapd az elkészült dalt. Hiszen, ha regisztráció nélkül (‘vendégként’) lehetne rendelni, akkor előfordulhatna, hogy egy véletlen elütés miatt például az email címben, nem tudnánk kézbesíteni a dalt. Ezért van szükség az email cím visszaigazolására a regisztráció során.

Van lehetőség módosításra a dal elkészülte után?

Minden megrendelés során igyekszünk maximálisan figyelembe venni az általad megadott információkat, hogy az elkészült dal teljes mértékben megfeleljen az elképzeléseidnek. Az elkészítési folyamat azonban olyan, hogy utólagos változtatások végrehajtására általában nincs (illetve nagyon kis mértékben van) lehetőség. Ha nem vagy elégedett a kapott dallal, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, és ígérjük, meg fogjuk találni a megoldást a problémára. Célunk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen a szolgáltatásunkkal.

Milyen fizetési módok vannak?

Bankkártyával lehet fizetni, mint bármely online vásárlásnál.

Milyen esetben számíthatok visszatérítésre?

A személyre szabott termékek egyedi jellege miatt visszatérítést alapvetően nem áll módunkban biztosítani, kivéve, ha a megrendelést követő 4 órán belül lemondod.

Ha a letöltendő fájlok hibásak, jelezd nekünk, és újra elküldjük őket. Amennyiben nem vagy elégedett a kapott dallal, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot – célunk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen a szolgáltatásunkkal.

Ha az egyeztetések ellenére sem sikerül olyan megoldást találnunk, ami számodra is megfelelő, a visszatérítés lehetőségét kérésedre 7 napon belül felülvizsgáljuk és elbíráljuk. Mindent megteszünk azért, hogy elégedetten zárd a rendelést!

Van lehetőség dalok rendelésére más nyelven?

Jelenleg csak magyar nyelven készítünk dalokat, de a jövőben terveink közt szerepel az angol nyelvű dalok készítése is. Kövess minket a közösségi médián a friss hírekért.

Lépj Kapcsolatba Velünk

Ha bármilyen kérdésed van a személyre szóló dalokkal kapcsolatban, vagy szeretnél többet megtudni a rendelési folyamatról, ne habozz kapcsolatba lépni velünk!